onsdag 12. mars 2008

Inspirasjonskurs

Tenk at jeg hadde meldt meg på kurs. Lenge siden sist og så var det da ingen annen enn kortdronningen som skulle holde det da.. Mine forventninger var skyhøye; ja jeg gledet meg så veldig så jeg telte dager, og vips så dukket 8. mars opp på kalenderen. Sørget for å være tidlig ute for å sikre meg en '"fin" plass. Plutselig satt vi der da - som tente lys og fikk innføring i fargelegging med Distress. Ikke nok med det, en lang og utfyllende demonstrasjon av lyssetting, blandeforhold, fargetips og ulike teknikker for å oppnå best mulig resultat. Jeg hørte meg si "å ja.. er det sånn du gjør det".... "nei.. det hadde jeg ikke tenkt på" osv. Jeg tror jammen jeg så lyset den dagen. "Knis"
Dessuten, jeg var så imponert over kurspakkene. Så forseggjort, gjennomført og flotte de var. Ikke nok med demokortet vi skulle lage, vi fikk en "mini" melkekartong som vi kunne dekorere også. Den var bare så utrolig stilig. Sitter forresten med den nå, men har bare tatt meg et avbrekk.
Må forresten innrømme en ting - jeg er ingen hurtigprodusent. Sitter gjerne hele kvelden for å bli ferdig med ett eneste motiv eller kort, men jeg har funnet min stil og koser meg med pirkingen min..
Du verden så kos og moro det var virkelig å LÆRE noe. Bare så det er sagt; jeg kunne sittet der i dagevis, så all kreditt til deg Anita - du er en stor inspirator!

Jeg sitter om kveldene (etter prinsessen min har lagt seg) og maler og lager kort. Nå står påsken for tur, og da blir det noen påskekort (kommer snart).
Jeg synes jeg er så heldig; påsken nærmer seg (starter forsiktig med havearbeid), har merkbart mer energi fordi det er lysere ute, har en hobby jeg elsker og skal dessuten ha jentetreff med vin og tapas på fredag. Ikke nok med det, vi får til og med påskegave på jobb (rødvin, hjemmelaget Heimdal sjokoladeegg og årets påskekrim).

Med noen av mine siste kort ønsker jeg dere alle en riktig GOD PÅSKE !


























5 kommentarer:

Renilde sa...

so cute! Come back later to see more. x Renilde

Hanne sa...

Så flotte disse kortene var! Nydelige farger, lure detaljer - likte den konvolutten med sjokolade oppi - og akkurat passe stæsj etter min smak :) Her var det masse inspirasjon å hente, så jeg vil gjerne komme tilbake, og håper det er greit at jeg legger en link til bloggen din...?

aase sa...

takk for koselig besøk i bloggen min, og takk for nytt og koselig bekjentskap!!!

Nå har jeg kikket litt her og jammen er det mye lekkert her!!!

Ønsker deg en flott solrik påske!!!

♥ H@rmoni ♥ sa...

Så fine kort du har laget!
Flinke du!:O)

Anita Hagen sa...

Men guriland så koselig skrevet ang kurset mitt *smelt*. Måtte bort i øyekroken og tørke bort en "gledes-rørt-tåre" jeg nå. Tusen takk, Hilde.

Disse kortene var utrolig flotte. Du fargelegger virkelig flott asså. Nydelig!

Har forresten gitt deg en velfortjent award. Se i bloggen min.

Ha en super helg og kos deg med din herlige familie og eventuelle kreative sysler.

Klem Anita