torsdag 11. juni 2009

Min kosekattegutt og hageglede

Leeenge siden jeg har lagt inn noe - haven krever sitt - jeg er en lidenskapelig haveentusiast! Det gir meg mye glede og skjønnhet - ikke bare for meg selv, men andre som er på besøk eller går forbi. Rosehagtornen er i full blomst - for et vakkert tre! Stokkrosene tar form - ja, når de begynner å blomstre er det en fryd for øyet i flere måneder. Krukker og kasser har satt seg nå... blomstene går inn i hverandre og viser seg fra sin beste side. Det er vakkert, vakkert!

Har dessuten 3 flotte katter - til tider er det katteanarki hjemme. Min lille kattegutt er så sosial at han vil være hvor vi er hele tiden.
kjøkkenbenken - fin Zinuz

Ønsker dere alle en fin ettermiddag !

3 kommentarer:

Yvonne Hagane sa...

Herlighet for et lekkert kjøkken du har fått, Hilde! Skulle ønske det var mitt:) Jeg er sikker på at hagen din er like flott!
Ha en fortsatt fin kveld.
Klem, yvonne.

Inger Marie sa...

Høres ut som du koser deg i hagen Hilde :)
Det er så fint nå når blomstene blomstrer rundt omkring i hagen
Ha en strålende helg
God klem

Anonym sa...

Hei:)

Jeg har ikke penger på tlf min, og når du har ringt har jeg vært på stranden.. så koselig at dere har kjøpt nytt hus:) hvor holder dere til nå da? fikk dere solgt det gamle huset deres da? hvis jeg får mailen din så kan vi snakke på mail:) eller så kan du ringe så skal jeg passe på og skjekke tlf min oftere, om noen har ringt. i hvertfall så er min mail smiiley88@hotmail.com

hadde vært koselig å holdt kontakten med aurora elise, jeg kan sende bilder. og det hadde vært koselig om jeg fikk noen bilder av aurora elise. hun har jo blitt så stor jente nå så:9

savner dere masse:)

hils aurora elise jenta mi da:)

masse klemmer fra bettina:)