torsdag 24. september 2009

Flytting mm

Har vært sååå lite aktiv her i det siste. Det har vært sommer - da tar haven all min fritid. Vi har kjøpt nytt hus, da måtte mitt hobbyrom pakkes ned. Det var ikke moro, men.... kan glede meg til et flott hobbyrom i det nye huset.
Det har også vært konfirmasjon for niese Kjersti. Klart Maria og jeg lagde bordkort, hefter mm og koste oss med det, men utover det har det ikke vært store produksjonen.

Gleder meg allikevel over å titte innom andre blogger - det er mye glede og inspirasjon i det.
Maria og jeg lagde blomsterdekorasjonene selv - de ble så fine !


Konfirmant og kusine. Kjersti fikk ny Follo-bunad av mor og far. Flotte jenter - ikke sant.

3 kommentarer:

Yvonne Hagane sa...

Så koselig å høre fra deg:))
Med nytt hus forstår jeg at du har hatt det travelt! Tenker det skal bli deilig med nytt hobbyrom:)
Klem.

Lena Katrine sa...

Hei!

Jasså, så det er derfor du har vært så fraværende ;) Spennende med nytt hus da - gratulerer så mye!
Og Maria og du hadde laget SÅ nydelige blomsterdekorasjoner!!
Nydelig bilde av konfirmant og kusine også ;)

Håper vi ses på Ski, vennen! Jeg gleder meg kjempemasse!!!

Go'klem

Anonym sa...

Ble fiiine blomsteroppsatser ja.
Nå har jeg skaffet stempelhylle til deg!!! På fyllinga!