torsdag 29. november 2007

Enda et bilde av gulljenta mi

Jeg er såå stolt av henne. En knallfin og god liten mammadalt. Jeg nyter hvert sekund med henne. Hun har gitt meg et annet perspektiv på definisjonen livsglede og livskvalitet. Ikke misforstå, jeg var uten henne i hele 41 år og storkoste meg både alene og ikke minst som tante til herlige barn. Men... jeg hadde vel tendenser til å være en sånn "besserwisser" når det gjaldt alt om barn og barneoppdragelse. Etter vi fikk Aurora Elise, trekker jeg tilbake ALT. Enhver skapning er et eget individ med egne behov. Jeg var mest spent på hvordan det skulle gå med mine tre katter. De eide huset og det var deres territorium. Nå kom det en liten "alien" som skulle flytte inn, men det har gått over all forventning. Ja, "pes" var det tredje ordet Aurora lærte seg. Klem fra den stolte mammaen

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!
Flott at du også har fått hjemmeside, kjempefint å se noen bilder av Aurora Elise. Skjønner veldig godt det du sier om nytt syn på livet når man får barn. Syntes jeg hadde et bra liv før, men nå skjønner jeg ikke helt hva jeg gjorde før Ólafur Gunnar ble født.
Klem fra Matja Dise

Anonym sa...

Hun er jo bare søt da og jeg var heldig å hadde henne på besøk i går. Hun syntes det var stort med Nisse og pose med godteri og mandarin!! Men mammadalt - det er hun!

Anonym sa...

hei Hilde og aurora jeg og amalie har vært her og sett på bildene, vi vil at aurora skal komme på besøk her i moss snart!!!god tur til syden stor jule klem fra oss her i det blå huset:)