tirsdag 22. januar 2008

Endelig noen kort

Har blitt bitt av basillen. Distress er tingen! Anita er dronningen av distress og har gitt meg mange tips. Jeg bruker også laaaang tid på et kort. Dekorerer alle fire sider og vil ha det så gjennomført som mulig. Det å sitte på hobbyrommet med god musikk, en kopp kaffe og freden har senket seg i huset - det er kos det!

Her er mitt siste julekort (godt inspirert av Elsi) og årets første kort. Er innmari fornøyd jeg, og responsen jeg får når jeg sender et kort er så overveldende at jeg blir helt rørt. Jeg blir også glad for kommentarer på disse. Ha en fin kveld.







5 kommentarer:

Tonje sa...

Riktig vakkert Hilde! Nydelig distresset, romantisk og koselig kort!

Else Irene sa...

Hei Hilde

Takk for koselig hilsen i bloggen min og ikke minst tusen takk for den flotte awarden!! Jeg skal sende den videre innen kort tid :)

Kjempeflotte kort du har laget i det siste :) Det gjør jo ingenting om julekortene kommer i januar, julekort er koselig å få uansett, de :)

Ha en fin uke, hilsen elsi

Inger Marie sa...

Nydelige kort du har laget, det øverste var jo virkelig lekkert. Flotte farger og flott satt sammen.

Ønsker deg en fin onsdagskveld.

klem fra Inger Marie

Anonym sa...

Fine Hilde og enda finere i virkeligheten!
Kanskje på tide å legge ut noen oppdaterte bilder av Aurora snart??
Vesle mammadalten som sier "ante" - ho ho!

Anonym sa...

Hei Hilde

Kjempefine julekort - spesielt det øverste. Utrolig fint. Skjønner at det er lett for å bli bitt av basillen, så det er best jeg holder meg unna inntil videre (det å begynne selv mener jeg...).

Han en fortsatt fin uke, og så ses vi kanskje til lørdag?