tirsdag 22. januar 2008

Min første award

Wow - jeg er for første gang i mitt bloggliv beæret med en award. Jeg fikk den av Maria, søsteren min. Ja, må si det er hyggelig at vi kan ha samme interesse; det er så kos å holde på litt sammen med noen - Tusen takk Maria! Det er vel slik at man bør sende denne videre. Jeg har ikke all verden av bloggvenninner enda, men ønsker å sende den til noen som sprer glede.
Den første er Gunhild Johanne. Du har et sprudlende humør, du er dronningen av design og du har alltid noe positivt å si.
Den neste er Anita. Dine varme mailer, dine fortryllende farger og dine gode tips og råd til en stempelnovise.
Så er det Elsi. Gjennom bloggen din gir du meg masse inspirasjon. Dessuten bruker jeg din plate nr 8 masse - den er så anvendelig til alt.


1 kommentar:

Anita Hagen sa...

Åååå tusen takk Hilde *klem* Har ikke fått med meg at du har tildelt meg denne æren jeg *flau*

Året frem til nå har løpt litt fortere enn meg gitt, så jeg har superdårlig samvittighet for min dårlige "blogging-around" runde. Er leeeenge siden jeg har kikket innom hos dere og jeg har så dårlig samvittighet for nettopp det. Kan ikke rekke alt, sier min kloke pappa og han har sannelig rett i det.

Utrolig koselig å lese om dine 7 punkter. Du har sannelig et stort og god hjerte du, både du og søstern din. Godhjertede og herlige er dere.

Ha en strålende dag videre!


klem NAita