fredag 18. januar 2008

Fredag - en god dag

Morgenen begynte med en liten pike som ville "tose mamma" - en varm liten skapning som kryper inntil deg og vil føle varme, trygghet og kjærlighet - kan nesten ikke få nok av slikt. Står opp og ser rådyrene forskyne seg av deilige grønnsaker og nøtter, fuglene spiser av meiseboller, ser lysning i horisonten - ja, det er Fredag!
I helgen SKAL jeg holde på med litt kortlaging. Far er borte i helgen, men lørdag får vi besøk av tante og "Sæsti" (Kjersti) fra Langhus - det blir kos. Resten av julen skal ut - ja, jeg tuller ikke - har vært en sinke med å få den ut i år (pyntet ganske sent så jeg har ikke dårlig samvittighet). Resten av helgen skal vi leke, gå tur og gjøre hyggelige ting.
Ønsker deg og dine en deilig helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Hilde!

Det er herlig å ha barn, ingen tvil om det :)

Håper du har fått drevet med litt kortlaging i helga. Gleder meg til å kanskje få se resultatet i bloggen din etterhvert?

Ha en kjempefin uke!
Klem fra Gunhild

PS. Takk for innbydelse! (Jeg har sendt mail til Maria.)